24 maja 2017 w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji e-ADMINISTRACJA DLA BIZNESU 2017.

Głównym tematem tegorocznej edycji konferencji EAB 2017 będzie wdrażanie obowiązkowego odbioru faktur elektronicznych przez jednostki sfery finansów publicznych.

Podczas konferencji będą omawiane aspekty prawne, wyzwania oraz korzyści związane z procesem obsługi elektronicznych faktur w urzędach. Uczestnicy dowiedzą się, jak powinno wyglądać krok po kroku wdrożenie elektronicznego fakturowania w administracji.

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli instytucji publicznych, przede wszystkim dyrektorów departamentów finansowych, skarbników, głównych informatyków oraz przedsiębiorców realizujących dostawy dla sektora publicznego.

Organizatorami konferencji są Ministerstwo Rozwoju oraz Instytut Logistyki i Magazynowania, który wspiera rozwój e-administracji i wdrażanie e-usług, współpracując z organami publicznymi w kraju i za granicą.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

ZMP udzielił patronatu nad tą konferencją.

Program oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://www.konferencja-eab.pl/